Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lady Ivy, avagy ahogy én látom a világot

Lady Ivy, avagy ahogy én látom a világot

Blogindító

2017. július 10. - Lady Ivy

Blogot indítok. 

Miért is? 

Mert elegem van. 

Elegem van az emberekből, az úgynevezett barátokból. Elegem van, hogy mindenki mindent jobban tud és, ha te nem úgy gondolod, akkor te szar vagy. 

Rendkívül viccesnek tartom, amikor közösségi oldalakról úgynevezett barátok törölnek/tiltanak ezért. 

Mivel szókimondó vagyok, igen gyakran előfordul, így úgy döntöttem befejezem az irkálást közösségi oldalakon, de mivel szeretek beszélni és van véleményem, így sokáig magamba zártam, de ettől meg én robbanok fel. Így hát pár hete elkezdett motoszkálni bennem a gondolat, hogy mi lenne, ha mégis kiírnám magamból a bennem lévő gondolatokat, de anélkül, hogy mások tudnák ki vagyok. Így esett a választás a blogra. 

Ezek tudatában persze magamról nem sokat fogok elárulni, viszont gondolataimat megoszthatom és pont nem érdekel olvassa-e valaki, vagy nem, tetszik-e valakinek vagy sem. 

Mire lehet számítani? Hétköznapi bosszantó dolgokra, közlekedésre, akár trágár szavakra. Alapvetően leginkább olyan dolgokra, amik engem idegesítenek, de már nem kívánom senkivel megbeszélni. 

Aki mégis elolvasná, neki jó szórakozást :) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ladyiw.blog.hu/api/trackback/id/tr8212653997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása