Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lady Ivy, avagy ahogy én látom a világot

Lady Ivy, avagy ahogy én látom a világot

Ha arrogáns vagy, igazad is van?

2017. szeptember 11. - Lady Ivy

Minap történt velem. 

Bent voltam egy boltban és éppen információt kértem az eladótól. Bejön egy 40-es ember, aki a telefonján igen nagy hanggal kommunikált. 

Egy idő után már nagyon zavaró volt főleg, hogy nem hallottam mit mond az eladó. 

Hátrafordultam és a következő mondatot mondtam: "Legyen szíves kicsit halkabban, köszönöm!"

Erre fószer ahelyett, hogy a kérésemnek eleget tett volna, arrogáns és cinikus módon annyit mondott, hogy "Mennyire?" 

Én: Annyira, hogy halljam az eladót, mert az Ön beszélgetése nem érdekel. 

Faszi: Engem sem a magáé. 

Én: Akkor ki lehet fáradni, ez itt egy üzlet. 

Faszi: hagyjon már, és elfordult. 

 

Kérdezem én. Miért gondolja  bárki, hogy attól, mert arrogáns még igaza van? 

Normális kérdésnek miért nem lehet eleget tenni? 

Természetesen az egész ott indul, hogy emberek miért nem tanulnak némi kultúrát? 

Olyan szinten önző módon viselkednek, csak az a fontos, hogy nekik jó legyen. Igazi suttyó paraszt. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ladyiw.blog.hu/api/trackback/id/tr9412821196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása