Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lady Ivy, avagy ahogy én látom a világot

Lady Ivy, avagy ahogy én látom a világot

Hízásom története

2018. augusztus 04. - Lady Ivy

Régóta küszködöm súlyfelesleggel, amitől minden praktika ellenére nem tudok megszabadulni. Hiába eszem keveset, hiába figyelek oda, hiába mozgok, nem segít semmi. Pár kg lemegy, és utána vissza is jön ugyan azon életmód mellett. Volt, hogy úgy tűnt a pajzsmirigyem rossz, aztán mégsem, vagy mégis, senki sem tudja. Persze elmehetnék komoly kivizsgálásokra, de hát kinek van arra pénze?

Aztán valamelyik nap ezen morfondíroztam, hogy vajon mitől lehet ez. Hosszas gondolkodás után elkezdtem más megközelítésből nézni. Mi van, ha az egész mögött csak lelki okok állnak? 

Hatalmas fény gyúlt az alagút végén. Rájöttem. 

A vastag combomat azok a férfiak alkották, akik megcsaltak, hiszen utána kit van kedved oda beengedni? Persze, hogy senkit, így akadályt képeznek. 

A méretes fenekem azok miatt keletkezett, akik kritizáltak és persze mindezt a hátam mögött, így kialakult a nagy fenék, hogy könnyen elérhessék és mást se lássanak, hiszen nekik nyasgem ;) 

A hasamon kellett legtöbbet gondolkodni, aztán rájöttem, hogy az azokat szimbolizálja, akik átvertek, vagy becsaptak. Akiket túl közel engedtem magamhoz, mondhatjuk, hogy magamhoz öleltem őket, de így akadályt képezhetek és nem férnek hozzám annyira. 

 

Természetesen nem kell komolyan venni, vagy mégis? Minden esetre, amíg nem találom meg az én utamat az ideális alakhoz, mondhatjuk a fogyásom történetét, addig ezzel nyugtatom magam. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ladyiw.blog.hu/api/trackback/id/tr5114161587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vbn 2019.09.18. 15:56:00

"vastag combok", "méretes fenék"???

Szerintem nem ártana felrakni egy saját fotót (természetesen úgy, hogy felismerhetetlen legyen), mert nem biztos, hogy úgy van, ahogy a posztoló gondolja... Lehet, hogy csak egy normál-homokóra-nőies alak!
süti beállítások módosítása